DOPRAVA

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Možností dopravy je hned několik: 1. Balíkovna - doručení na jedno z více než 9.000 výdejních míst, 2. GLS - doručení kurýrem přímo k vám domů nebo do práce nebo za 3. Balíkovna na adresu - doručení k vám domů nebo do práce. Ceny jsou k nalezení na stránce Doprava a platba

Na jaké objednávky se vztahuje doprava zdarma?

Pokud nakoupíte za více než 1 499 Kč, pak dopravu platíme my. Libovolně buď Balíkovnu výdejní místo nebo doručení přímo na adresu.

Kdy obdržím svou zásilku?

Zboží skladem, které objednáte v pracovní den do 12:00, expedujeme ještě tentýž den. Zpravidla tedy svou zásilku obdržíte hned druhý den po objednání zboží. Ve výjimečných případech se může stát, že kurýr bude mít honičku a doručí balíček o den později. V 90 % případů tedy do 24 hodin, maximálně do 48 hodin.

Zasíláte na Slovensko?

Ano. Na Slovensko posíláme balíky přes Zásilkovnu.

PLATBA

Jaké způsoby platby nabízíte?

Možností úhrady vaší objednávky je hned několik: 1. Nejsnazší a nejrychlejší možností je platba kartou online přes platební bránu GoPay (zdarma), 2. Dobírka - objednávku uhradíte dopravci na místě v hotovosti (za příplatek 35 Kč), 3. Platba bankovním převodem dle pokynů v shrnutí objednávky (zdarma).

Je placení kartou bezpečné?

Placení na internetu je hračka a zvládne to každý. Vyplatí se ale dodržovat bezpečnostní zásady. Stejně jako si chráníme svou peněženku před zloději, měli bychom chránit i naše platební údaje. Zkontrolujte, jestli se nacházíte na zabezpečené verzi webu - v adresním řádku by měla být ikona zámečku. Následně jste v bezpečí.

OBJEDNÁVKY & VRÁCENÍ

Jak objednám zboží?

Je to snadné. V sekci "E-shop" si vyberete kategorii, o kterou máte zájem. Následně si zvolíte konkrétní produkt, vyberete příchuť a stisknete tlačítko "Přidat do košíku". Toto zboží bylo přidáno k objednávce. Pokud máte vybráno všechno zboží, které chcete, pak přejdete do pokladny stisknutím ikony košíku v pravém horním rohu obrazovky. Poté vyplníte doručovací údaje a potvrdíte objednávku.

Jak mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?

Stačí nám napsat e-mail na obchod@proslim.cz. Uveďte, prosím, číslo vaší objednávky a podrobnosti o tom, co chcete ve své objednávce změnit.

Musím vytvořit účet, abych mohl objednat?

Nemusíte. Objednávku lze učinit i bez registrace do systému. Registrací však získáte zvýhodněné nabídky a slevy pro vaši další objednávku.

Jak mohu sledovat průběh vyřízení mé objednávky?

Stačí se při objednávce zaregistrovat do systému. V sekci "Účet" pak můžete sledovat nejen přehled všech svých objednávek, ale zároveň i detailní průběh každé jednotlivé objednávky.

Jak mohu vrátit produkt?

Ze zákona máte nárok na vrácení neporušeného zboží do 14 dnů od převzetí. Stačí nám v této lhůtě napsat e-mail na obchod@proslim.cz s vyplněným formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy. Poté nám odešlete zpět zásilku a my vám během 30 dnů vrátíme vaše peníze.
Máte jiné otázky? Pomůžeme vám, kontaktujte nás.

Váš košík je zatím prázdný :(